måndag 20 juni 2011

Kossan MUUUUUUUUU

Har jobbat mina första 2 nätterna på sommarjobbet, samma ställe som jag hoppat in på under de andra loven  under året...
Allt har gått bra, förutom att jag inte kunnat sova när jag väl kommit hem... Tur att jag snart ska åka upp till min lilla mamma så man kan få bli lite bortskämd! Där uppe är de nästan så jag får be barnen prata med mig, vem vill leka med en tradig mamma när Super-mormor hittar på en massa knasigheter?!?! :-)
Just nu är dem på förskolan och efter jag duschat och packat ihopa så ska jag raka vägen och hämta dem! När jag kom hem imorse och underbara svärmor satt här som avlösare (maken måste köra till jobb innan jag har slutat jobba...) så fick jag iväg barnen till förskolan med orden; -Ju snabbare vi kommer till förskolan, desto snabbare kan vi åka till mormor! Dem ville ju hellre sitta och mysa med farmor i soffan än klä på sig...

Här kommer iallafall en bild på en av nattens skapelser!
Pris 200:-


Inga kommentarer: