måndag 27 juni 2011

Kvalitetstid med sonen, underskattat!!!!

Idag ringde klockan otrevligt tidigt, upp och iväg till jobb...
Kort dag och när jag kom hem 10.30 så tog min mamma med sig lillan upp till sig för äventyr.
Så jag och Prins(korv)en har haft riktig kvalitetstid, och kommer ha de till onsdag då lilla madamen kommer hem igen!
Vi tog en tur på stan och åt lunch med mina kompisar och deras otroligt söta och goa små bebisar. Önskan om en lillebror kom efter ett tag från sonen som fick hålla och mysa med bebis-tjejerna, men inte från denna bebisfabriken!!!! Icke så nicke!!!!!

En tur till Öppna förskolan på sonens begäran han vi med, innan vi körde och handlade lite gott och smått!
När vi kom hem slängde sig en svettig pojke i poolen och hoppade sen studsmatta för att torka medan jag hängde tvätt. Rätt som de var stod mina fina storebror i trädgården. Han hade inget val än att bli upptvingad på studsmattan och "marodörad" av sin systerson! 
Efter lite kvällsmat så sitter nu Prins(korv)en och tittar på Herkules och njuter av att där inte e någon som tvunget ska se på Pippi, tar hans grejer, ställer sig ivägen för tvn, klänger på hans mamma och pappa eller ska sitta precis där han sitter och leker! Men imorgon kommer nog abstinensen, men de ska vi nog råda bot på med ett starndbesök och massa annats mamma-mys. Kvalitetstid är underskattat!!!!!!

Har sytt en ny skallra, som är lätt för små knubbiga bebishänder att hålla i.
Går att få två-färgad om så önskas...
Pris 100:-


Inga kommentarer: