söndag 11 september 2011

Söndagsbad!

Efter en välbehövlig sovgmorgon (Tack älskling!!) styrde jag bilen mot Stoff och Stil, där jag byte bil med min kära mamma. Barnen var överlyckliga att få åka med deras mormor till min mormor och jag kunde i "lugn och ro" handla tyg.
Där var sjukt mycket folk inne och köerna till klippborden var låååånga, så de var inte så mycket lugn och ro som jag hade hoppats på...
Ni vet en massa små tanter som ska berätta exakt allt vad dem tänker göra med tyget dem köper... Och en massa danskar som skulle årshandla tyg verkade de som...
Men efter att fått tag i de mesta jag sökte, körde jag in till Malmö och hämtade min fina storebror och sen tog vi oss till mormor.
Barnen, mamma och mormor blev jätteglada att jag fått med mig brorsan, denna upptagna varelse!
Vi badade och levde rövare i mormors pool, barnen njöt av att ha morbror Calle att klänga på!
-Calle, Calle, Calle, Calle, Calle!!!
(Så lätt båda barnen från början till slut...)

Lykkan tränade simning med sin gudfar/morbror

Prins(korv)en visar mormor vad han lärde sig igår på simskolan


Efter middagen tog hela familjen en lite promenad, barnen på vars en cykel och vi till fots. Nu nannar de små och jag ska försöka mig på lite beställningar!

Inga kommentarer: