tisdag 22 oktober 2013

Jag vet inte

Godmorgon gott folk! Inatt vaknade jag 00.45 och fick för mig att det var något som var jätteviktigt att göra men kände att jag behövde sova lite till, så jag ställde att klockan skulle ringa en timme senare...


Kan inte komma ihåg att jag sen stängt av klockan när den väl ringde, och det där superviktiga har jag ju då inte gjort. Eftersom jag inte har en aning om vad det var...

Kickar igång den här morgonen med att göra smoothie att ha till lunch, vattnas redan i munnen.

Hallon + Blåbär + Banan + Apelsin + Kvarg = Lööööööv


Nu är barnen lämnade på vars ett håll och jag har placerat min rumpa på ett sunkigt bussäte. Sitter och läser Lykkans fina text om och om igen som hon visade på förskolan. Min lilla tulla är inte så liten längre...


Ha en bra dag gott folk! 

Inga kommentarer: