måndag 23 december 2013

Jag är klaaaaaaar!!!

Alltså detta är helt frikking awesome, jag är klar med LIA-rapporten. 23.52 lillejulafton och jag var klar!!!!!! (Antagligen den absolut sämsta rapport jag skrivit, men vad förväntar dem sig när man har max 1400 ord från inledning till slutsats...)


Har skickat iväg den nu för korrläsning, sen ska jag bara få tillbaka den, förhoppningsvis utan för mycket som ska ändras och sen ska den skickas in till skolan. Så jädra skönt!!! 
Men inte bara att jag är klar, detta är även min sista LIA-rapport! Ska ut på LIA även nästa termin men då ska det inte skrivas någon dum LIA-rapport med helt knasiga mål. Visst vi ska skriva examensarbete, stort och helt annan klass men inte LIA-rapport iallafall. Och fram för allt, inte på bara 1400 ord! 

Nu kanske du, som inte brukar skriva LIA-rapporter, att 1400 ord är ju jättemånga ord... Nej, det är så minimalt att man endast kan ha med det mest nödvändiga och knapp det och texten blir blaj. Vet att tidigare årskurser har haft 2500 ord på sina LIA-rapporter, men det var väl jobbigt att läsa och rätta kanske... 

Skit samma, jag är klaaaaar!!!

Inga kommentarer: