onsdag 23 april 2014

Jag hatar pollen!!!!

Jag hatar pollen så mycket att jag skulle kunna slå en blomma just nu, ni förstår ju själv...

Kan knappt sova på nätterna för ögonen kliar som att någon hällt en skopa grus i var. Runt ögonen och i franskanterna är det precis som saltvatten torkat och blivit till en skorpa. Min näsa är så igenbegad och rinner konstant, men det går inte att snyta ut. 

Jag hatar pollen!

Gick hem från LIAn idag p.g.a att jag knappt kunde se något. Ögonen rann och kliade och tittade jag någon annanstans än precis rätt fram så blev att dubbelt, alltså diplopi! *blink, blink* 

Fick ökat min medicinering och hoppas att jag fixar det två sista dagarna av LIAn, vill ju inte avsluta dessa 8 veckor med att må dåligt...




1 kommentar:

Anonym sa...

Stackare. Ja, d ska vara fullt bloss på pollen. Må d snabbt blomma ut/ MaE