torsdag 24 mars 2011

Bebis klar och under frakt!

Alltså jag har ingen bebis på G, men storken jag sydde igår har äntligen fått en bebis att frakta!

Pris 220:-


Känner sån stress inför imorgon då jag ska köra ut allt till Anderslöv där loppisen ska vara. Kommer jag hinna märka klart alla barnens gamla kläder och leksaker? Kommer jag ha hinna sy färdigt allt jag vill ställa ut och sälja? Kommer alla mina skapelser hinna få en prislapp på sig? Kommer svärmor hinna hit i tid så jag kan hinna ut i tid för att få en bra plats? Kommer jag få plats med allt i bilen? Kommer jag glömma hälften hemma? Kommer min pappa ha glömma lägga fram häftpistolen? Kommer jag glömma bort tyget jag ska häfta fast på bordet? Kommer jag glömma bordet?
Som ni ser så e jag lite stressad...
Men nu ska jag fortsätta sy så jag blir klar och kan börja prisa mina skapelser!!!
Förhoppningsvis har jag även tid att lägga in fler bilder senare ikväll!

Inga kommentarer: