fredag 18 mars 2011

Börja blogga???

Första blogginlägget och jag vet egentligen inte vad jag ska skriva...
Kan börja med att berätta såhär:
Denna blogg vill jag självklart att andra ska läsa men jag skriver den för min egna skull!
Stavfel och grammatikfel kommer nog vara mer regel än undantag då jag skriver som en kratta....
Men vad spelar de för roll, förhoppningsvis förstår ni vad det är jag vill ha sagt!

Jag älskar att sy och just nu inne på massa mysiga gosedjur och mjuka leksaker som jag gärna syr på beställning!!!
Kommer lägga upp bilder här så ni kan se vad som finns och är de något som känns intressant så bara hör av dig!

Ska bara försöka flörta till mig lite hjälp av min kära vän Alex som är proffsbloggerska om hur jag får in bilderna snyggt och så... *blink, blink*

Men här bjuder jag på första bilden, där nysydda Grodis är med! (Grodis är den gröna av oss...)

                                                              Grodis kostar 140:-
                                                                      

Men de var allt för mig ikväll, tror jag! :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Nämen hej Sanna! :)