onsdag 13 april 2011

Förvirrad i onödan!!!!

Aaaahhhh!!!
Jag blir så trött!!!

Igår var de en av mina auktioner på barnkläder som blev såld, jättebra och jag skulle packa ihop de idag för att kunna skicka så fort köparen har betalt in pengarna... Enkelt och smidigt, om man hittar kläderna!!!

Har letat runt överallt, kollat i alla möjliga lådor och påsar på kontoret och i förråd/klädkammaren men ingenstans!!!!!
Börjar få lite lätt panik över att jag kanske råkat skicka med de i ett annat paket eller jag helt enkelt skickat de aktuella klädpaketet istället för ett annat...
Får en känsla av att "har inte jag redan packat de och alltså jag har nog skickat de fel innan"... Går in och kollar Tradera för säkerhets skull och vad tror ni jag ser..

Jo Tradera har startat om auktionen fast den redan blivit såld en gång för 8 dagar sedan!!!!!!
(Dessutom till ett högra pris, bra för mig!)
Eftersom jag har en massa auktioner ut så har jag inte reflekterat över detta...
Så jag fick snällt skriva till köparen och be om ursäkt för att Tradera-personalen rökt målarfärg eller något under arbetstid...(nu skrev jag inte just de, formulerade de väldigt fint och ursäktande)

Men nu kan jag iallafall andas ut för att de inte e JAG som e förvirrad DENNA gången!
1-0 till mig!!!!

1 kommentar:

Anette sa...

Ja, jag såg det jag med. D ville dock att vi skulle köpa nytt så att man har garanti på den :)