söndag 17 april 2011

Kan inte somna om...

Ska jobba natt för första gången, lite pirrigt!
Gick och la mig efter lunch och maken stack iväg en runda med barnen för de skulle vara tyst... Lyckades somna men vaknade direkt när dem kom hem! Lillan stoppades i sin säng och somnade på en suck, medan storhuliganen byte om till fotbollskläder. Iväg for han och maken på träning och planen var att jag skulle sova till lillan vaknade...
Jag kan INTE somna om!!!!!!!!!!
Nu e jag bara stressad över att jag måste komma till ro innan lillan vaknar och har 137% energi igen...
Kanske ska lämna datorn, de e ju alltid ett steg i rätt riktning!

Satt igår och sydde upp en himla massa saker, så om jag har stunder över inatt så har jag de att pilla med för att hålla mig vaken...
De är på ett LSS-boende, med många av de eleverna jag har haft i skolan förra terminen så barnen känner jag ju, de e bara nattrutinerna jag inte är 100% på och nojig för att jag kommer vara en zombie vid 4-tiden...
Har jobbat där innan och provat på alla andra pass men just natt har jag inte jobbat än. Men för att inte mesa så kör vi på med 3 nätter på raken direkt! :-)
De är påsklov denna kommande vecka för er som har missat de, så jag ska alltså inte till skolan och jobba imorgonbitti!

Nu åter till sängen, sen blir de lite mathandling när lillan har vaknat för att sen mysa ner oss i soffan med Pippi tills pågarna kommer hem efter dagens träning och A-lags match...

Skänk mig en extra uppigande tanke inatt om ni vaknar i era varma sängar, de kan behövas!!!

ZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Inga kommentarer: