torsdag 14 april 2011

Stooor besvikelse!

När klockan ringde i gryningen så tryckte jag på snooze och somnade snabbt om. Sekunden innan jag somnade tänkte jag underbara ljuvliga tanken att idag e de fredag, gud vad skönt!!!
När klockan ringer nästa gång gick jag lite motvilligt upp och hoppade (hoppa kanske är att överdriva, släppade mig) in i duschen fortfarande med tanken på att idag är de ljuvliga fredag!
Sen bara de kom som en blixt från klar himmel, de är TORSDAG idag!!!!!
Snacka om kalldusch!

Istället fick jag gå ut ur duschen och glädjas åt min upphittade tunika!
Denna tunika har jag sörjt sen mellandagsrean att jag inte köpte, som man kan ångra ett icke gjort klädköp... Men så helt plötsligt hängde den där i min garderob (som den har gjort sen den 26 december med prislapp och allt...) Vet inte var den har gömt sig men glad är jag att den valde att titta fram nu! (Kanske ska rensa garderoberna lite oftare?!) Till de blev de mina fina rosa fjärilsballerina som min man köpte till mig i höstas och som inte heller har hunnit bli annvända!

Så idag har jag känt mig vårig och fin, trots att de bara var torsdag! :-)

Inga kommentarer: