tisdag 5 april 2011

Trött som ett ålderdomshem!

Ber om ursäkt för låg uppdatering men jag e sååååå trött!

Har varit så mycket på jobb idag och fram för allt igår så jag har inte orkat sy eller fixa något till bloggen...

Men jag hoppas att orken hittar tillbaka och att de blir bättre imorgon på jobb!


Kan bjuda på en bild av en elefant (Ja, de ska föreställa en elefant!!!) som jag virkade till lillan i julklapp. Har aldrig virkat i hela mitt liv, men lärde mig på vägen... Den ska egentligen vara typ dubbelt så stor men jag drog åt maskerna så hårt  i början så fingrarna nästan blödde. (Hade dessutom fel garn...) Men nu vet jag de till nästa gång så apan jag har hittat mönster till nu kanske faktiskt kommer se ut som en apa!


Nu gott folk ska jag mysa lite med mina barn innan de ska stoppas i säng och jag ska försöka hålla mig vaken till de desperata hemmafruarna börjar (Ja även under programet är mitt mål att vara vaken!)


Inga kommentarer: