tisdag 21 juni 2011

Vi ses i Nangijala...

Befinner mig just nu hos min kära mamma, barnen sover efter en dag full med äventyr. Jag och mamma min har cyklat långt ikväll, men eftersom hon har elcyklar så var de varken ansträngande eller långsamt. Cyklade bort till mina kusiner och dem blev grymt imponerade och skrev upp sådana högt på önskelistan!
Får lägga upp bilder från våra dagar här uppe när jag kommer hem, även ett längre innelägg...

Hela dagen idag har kännt lite tung, många tankar som cirkulerat i mitt huvud...
En kär väns flickvän har idag somnat in efter en tids kamp mot cancer, och även om inte jag kände henne så är de med stor sorg tårarna har kommit idag! Livet är så orättvist, en sån ung och härlig tjej som inte gjort någon något ont och hade hela livet framför sig... Blir så ledsen när jag tänker på hur Daniel måste må, hennes systrar, övrig familj och alla vänner!
Man får inte glömma att vara tacksam för livet och ta vara på varandra!!!

Men ni slipper du lida Malin och jag hoppas du känner alla kärlek vi skickar till dig i himlen och att dina nära och kära känner stödet som så många sänder!!!!
Trelleborg är en sådan liten stad så jag tror inte de är många som har missat din kamp! Jag bär din berlock med stolthet och hoppas och önskar att din insamling räddar många liv i framtiden!!!
Har du missat  Malins smycke som egentligen är Belindas smycke som hon säljer till i förmån för cancerfonden i Malins namn så klicka på länken, superfina saker!!!

Nu tackar jag för mig och ska krypa ner mellan mina små gullungar!

1 kommentar:

Anette sa...

Det känns alltid extra tråkigt när unga människor som har hela livet framför sig går bort.