fredag 16 september 2011

Årets Mamma?

Får jag inte pluspoäng av sonen för de här så vet jag inte vad!
Där står en massa Bakugan och Beyblade (har ingen som helst aning om de är rättstavat och bryr mig helt ärligt inte ett dyft!) högt upp på önskelistan, efter egen hund (levande!) och pilbåge (riktig!?) men jag hoppas sonen blir glad för denna gitarr jag har sytt ikväll. Att fylla 5 år verkar vara vääääldigt jobbigt, för de finns iiiiinga roliga leksaker att önska sig (jag lovar, min son pratar så när något är jobbigt!) för sånt mamma och pappa går med på att köpa är bara  för bebisar. Men jag tror inte han går lottlös ur sina 5-årskalas, han brukar bli övergöd med presenter av våra vänner, föräldrar och syskon!


Pris 280:-
Mönstret hittade jag på Stoff & Still, men jag gjorde om de lite...
Självklart rockiga dödskallar på sidorna

Dessutom är denna gitarr en win-win-win-situation!!
Han blir glad för han får en efterlängtad gitarr så han kan leka rockstjärna!
Vi vinner på att vi slipper höra oväsendet som annars barn-gitarrer har en förmåga att ge ifrån sig.
Dessutom slipper vi höra skriken och gråten från lillasyster, för även om hon får sig en känga av gitarren inte kommer göra någon större skada.
Och hon vinner ju på att slippa få en hård gitarr i ryggslutet när brorsan är på stridshumör!
(Här vinner han igen på de, han slipper få en hård gitarr i ryggslutet när syrran är på stridshumör!)

1 kommentar:

Camilla olsson sa...

Hahaha du är underbar!!