onsdag 28 september 2011

Bara jag som kräks?

Gjorde om vårat sovrum för 1 år sedan ungefär, jag har varit helt nöjd utan gardiner men nu fick maken igenom sin vilja...
Jag köpte tyg som vi båda kom fram till, men där fanns hela tiden en rädsla att de skulle bli för mycket av de goda. När vi nu satte upp de ikväll insåg jag att jag är gift med en 74-årig tant, han tycker de är ursnyggt men skulle gärna vilja ha några fler blommor i fönsterna... (Antagligen helst pelargoner om han hade vetat att den sorten heter så...)
Jag vill helst riva ner gardinerna (efter jag kräkt lite i ett hörn av ren avsmak!) och ta bort hälften av alla våra blommor!
Tycker de blev så ohyggligt fullt och funderar på att ge ungarna vars en sax imorgon innan maken hinner hem från jobb, kanske smeta lite jordnötssmör och kattmynta också så kan hunden och katten hjälpa till även dem!
Vad tycker ni, är de jag eller maken som saknar stil?

                                                             Innan kräkgardinerna

Behöver jag skriva något...
Mår illa bara av att titta på bilderna, tur att de är mörkt när jag ska sova!!!!


2 kommentarer:

Nadia sa...

Snyggare utan! Det blev liksom kaka på kaka...Ska ni tvunget ha något hade jag kört på svart eller vit hissgardin, ni har väl vit matta har jag får mig?! Sebbe borde nog hålla sig borta från gardinfronten ;) Annars var dom snygga, men i ett annat rum kanske :)

Martina sa...

Håller med, bättre utan!