tisdag 27 september 2011

Beställning?

 
Fick frågan om man kan beställa sakerna jag syr, självklart!!!!!
Priserna hittar ni i inläggen om de olika skapelserna, som ligger under kategorin Skapat.
Man kan välja att skicka ett mail till mig på Sanna_sjo@hotmail.com eller att skriva beställningen i en kommentar. (Går utmärkt att välja att kommentera som anonym, bara skriv i dina uppgifter så jag vet vem de är som skriver!)

Frakt tillkommer om man inte väljer att hämta varan själv, dessutom går 15% av förtjänsten till Cancerforskning.

Allt som är sytt är bara förslag, man kan själv välja vilt och galet vilka färger och mönster man vill ha på de olika figurerna (inom ramen av de tyger jag har hemma eller kan få tag på)

Just nu har de varit många möss-beställningar, (de fortsätter att ramla in som fulla studenter i mitten av juni.) så de är bara kul om de kommer lite annat som omväxling! :-)
Nu ska jag försöka få symaskinen att jobba lite innan jag slocknar efter denna mysiga och soliga dag!

Inga kommentarer: