onsdag 26 oktober 2011

Känsliga läsare varnas...

Ikväll blev Prins(korv)ens Halloween-kostym ihopfixad på en kvart, rätt nöjd för ett sånt snabbjobb! När han skulle visa för maken efter sista provningen så sprang han in i vardagsrummet där maken satt med Happy. Happy blev livrädd och blev helt stirrig, tar de som ett bra betyg!

 Eftersom han skulle gå och lägga sig så fick jag skynda mig så jag kunde prova den efter hand, annars hade de fått vänta till imorgon, när jag egentligen inte har tid...
Har nämligen lovat mina kollegor att de blir fredags-mys-kaka som jag måste baka imorgon. De är ju höstlov nästa vecka för er som missat de!!
Nu kommer ju jag jobba lite ändå, hoppar in på LSS-fritids några dagar... Men lov är lov och då ska de firas med kakor!!!!!!!
Nu ska jag fortsätta låta symaskinen jobba, har fått en hel del gjort redan ikväll men de finns alltid något mer som ligger och väntar!

Inga kommentarer: