lördag 15 oktober 2011

Riktigt nöjd, äntligen!!!

Har sytt en bebislekmatta, riktigt nöjd faktiskt! (för en gångs skull...)
Den är beställd av min fina vän som har fått äran att bli gudmor till en liten nykläckt tösabit!

(Pris 400:-)
Mönstert är från Stoff & Stil, men eftersom jag varken kan hålla mig till recept (Gillar jag inte något så tas de bort, däremot om jag vill ha i något annat så blir de så!!) eller mönster så är även denna skapelse med en egen MammaSySanna-touch!

Ser kanske hemskt ut, men huvudet är avtagbart... Allt för att bebsien ska kunna ligga bekvämt och även för att ha något att dra i!

Många band är påsydda som man kan tugga på, dra i eller bara pilla lite.
I fötterna, öronen och de andra "påsarna" är där bjällror eller cellifan så bebisen
 har nya saker att upptäcka.

It´s a baby girl!

Inga kommentarer: