onsdag 16 november 2011

Abstinens!

Idag har vi gjort något myyyycket riskfyllt! Efter middagen körde vi hem till makens styv-kusin och snusade på liten bebis. Han har hunnit bli 5 veckor men eftersom de hela tiden varit någon i familjen som varit halv-eller helsjuk har vi fått vänta...
Men ikväll, ikväll fick jag gosa med de lilla livet! Maken tittade hela tiden på mig med sträng blick, kunde läsa hans blick! -"INGA fler bebisar!!!!!" Inte för han egentligen behöver oroa sig, jag vill aldrig någonsin gå igenom en graviditet igen men man ljuger ju om man säger att man inte blir sugen!
Att sitta där med den lilla plutten i famnen, den doften är underbar! Lillan pratade bara om hur liiiiten bebisen var medan Prins(korv)en bara sprang runt och käkade pepparkakor.
Men när dem fick frågan om dem ville hålla underverket så flög dem upp i soffan och satt som förstenade.

Nu ska jag sy och försöka tänka på hur skönt de är nu när barnen är lite större. Finns ju alltid något sött litet knyte man kan gosa med när abstinensen blir för stor!

Inga kommentarer: