torsdag 10 november 2011

Ingen big deal!

Insåg nu när jag skulle göra mig redo för natten, att jag har samma tofs som jag satte upp igår när jag duschat. Alltså inte bara att jag har samma hårband, de e ju liksom ingen big deal, utan att håret har varit uppsatt så här i mer än ett dygn... Sminket har jag också samma sen igår eftermiddag, märks att jag har bara gått hemma idag!
Imorgon blir de åter till jobb, känner att jag behöver de! Inte lika många gånger i minuten man får frågorna "varför de?" och "E de?" när man är på jobb till skillnad från här hemma.
Nu ska jag nanna kudden, eller iallafall försöka! Lite stressad och irriterad då symaskinen valde att gå i sönder just ikväll.... *suck*
Imorgon är de fredag och de väntas en riktig myshelg, precis vad den här familjen behöver!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

kom igen - de´ e kul med förändringar och JÄTTEskönt med kort hår! Kramelikram Mae