Jag har 9 klockor som jag byter mellan, olika färger som passar till olika kläder. Idag hade jag min vita klocka.
Har kommit i tid hela dagen, t.o.m tränat klockan med min elev idag då vi tittade en del på min klocka.
Satte mig och sydde när barnen var stoppade i säng strax efter 7, men tyckte tiden gick väldigt fort. En ficka krånglade och jag tänkte att de var väl de som stal all tid. När klockan var 5 i 9 så stängde jag av symaskinen, gick ner och gjorde en kopp och satte mig i soffan. Redo för veckans Desperate Housewives och möts av Kär och Galen!?!?!??
Vad händer är de inga galna fruar???
Tittar på klockan på tvn och ser att klockan bara är 20!
Hur länge sedan var de man skulle ställa om klockan till vintertid?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar