tisdag 15 november 2011

Jag vill också ha applåder!!!!

Dottra min har börjar visa upp sina färdigheter, enligt henne är de nymodernigheter!
Hon visar stolt upp olika sätt hon kan forma sina händer och fingrar och hur hon på olika konstiga sätt kan stå. Hon förväntar sig stående ovationer och jubel. Nu är de alltså inte att hon böjer fingrarna bakått eller vrider benen i onaturliga vinklar...

Shit Pommefrites vad härligt livet måste vara när man är 2,5 år, att kunna sätta ihopa långfingret och tumman och sen springa runt till alla i närheten och visa upp. Att kunna stå på ett ben och hålla i de andra benet under knäet medan man håller sig i en stol med den andra handen och ropa: -Titta ja kan!!!!!

Ingen blir liksom imponerad av mig när jag gör sånt.
Inte en enda som applåderade i personalrummet imorse...

1 kommentar:

äspö Camilla sa...

Hahahaha!!! Jag hade asgarvat iaf :-) och hjärtliga applåder hade du dragit hem!!! Hahaha