Nu har jag varit duktig, lillan har sovit och Prins(korv)en har fått titta på tv. Under tiden de var lugnt här hemma satt jag vid datorn och fixade med bloggen.
Jag har nu öppnat butik för mina sydda saker så man slipper gå in på bloggen om man bara vill beställa och inte läsa.
Kommer fortfarande ha kvar kategorin Skapat men i butiken kan man bara precis se de som är till försäljning.
Så om du vill beställa något så tryck på BUTIK ute till höger.
Adressen för att komma direkt till butiken är MammaSySannaButik.Blogspot.com
Så tipsa nu vidare bland vänner och bekanta och glöm inte att 15% går till Cancerforskning!!
Om man vill beställa julklappar så rekommenderar jag att höra av dig redan nu då de redan börjar lägga sig på hög. Dessutom kommer jag ha en hel del att göra med allt vad juförberedelser har att göra!
1 kommentar:
Oh, vad spännande.
Lycka till önskar Mae
Skicka en kommentar