torsdag 22 december 2011

Inget för mig helt enkelt!

Tänkte jag skulle försöka mig på att se Twilight, t.o.m lånat de 3 filmerna för att köra ett maraton...
Alla (okej, inte alla men många!) har snackat om hur underbara dessa filmer ska vara och framför allt hur otroligt snygga killarna är.
Kämpade mig igen första filmen, funderade flera gånger på att skita i de och sova en stund istället, men tänkte att snart måste de braiga börja! (jag vet att de inte heter "braiga" men ni fattar vad jag vill ha sagt så varför märka ord...)
När skulle den omtalande sexigheten börja som gjorde att min kompis sa:"nu vände sig trosorna!" första gången hon såg filmerna? När skulle den bli så romantisk så jag ville förvandla mig till en vampyr? När skulle jag börja sitta som på nålar för att den skulle vara så fantastiskt spännande????

Mitt maraton blev som sagt bara till att jag kämpade mig igenom första filmen, får se om jag hittar en långtråkig kväll då jag kan ge de andra filmerna en chans.

Nu ska jag krypa ner i sängen och förhoppningsvis kunna sova. Igår, eller imorse somnade jag vid 5-tiden...

Inga kommentarer: