lördag 28 januari 2012

Bra deal!!!

Maken ville så väldigt gärna köpa sig ett nytt tv-spel till honom "och barnen", jag tyckte de var onödigt. Men eftersom maken tjänar liiiite mer än vad jag gör kan jag inte riktigt säga så mycket. Men han ville ändå få mitt godkännande gör annars vet han att pikarna kommer förfölja honom, länge!!
Efter förhandling om att jag fick bestämma middag och åka iväg på egen hand och shoppa litta imorgon innan jag ska hämta lillan så gick jag med på köpet. Far och son gick för att handla spelet medan jag kollade lite rea, då kom jag på en sak till...
Naglar! Har länge velat bygga på mina naglar igen, har inte haft snygga naglar sen innan barnen föddes för de har känts som en onödig lyx. Men nu tvekade inte maken en sekund att slänga upp pengarna när han fick löpa tv-spel!
En bra deal för mig, han får ju köpa vad han vill för sina pengar! (men nu är de ingen av er som berättar de för honom!!!!)


Såklart såg han ingen skillnad på naglarna, men de gör ju jag och de är ju de som räknas!

Inga kommentarer: