fredag 27 januari 2012

Farväl ett tag!

Ikväll har jag varit och möt upp släkten i Lund för lite avsked-så-länge-middag för min lilla lilla kusin. Han ska åka till Australien och "plugga", får vi se hur de blir med den saken... Höhö
Jag njöt av sniglar till förrätt och sen en liiiiten talrik med småååå musslor. Självklart pommes och aoli till detta dom sig bör. Bror min har berättat ungefär 8 gånger vad de egentligen heter men mitt minne och speciellt på franska e sådär! Mouöin Frouche? Moln blach? Zwizzel Dizzel?

Många skratt och mycket prat, precis som de ska vara! Maken stannade hemma med barnen då de varken hade varit kul för dem eller någon av oss när dem blev trötta och griniga! (alltså barnen, maken tror jag hade klarat middagen galant!)

Bilderna kommer i en salig blandning, men de e för jag sitter på bussen hem och bloggar från mobilen som tidsfördriv!

Inga kommentarer: