söndag 29 januari 2012

Sjukstugan har avancerat

Sjukstugan har avancerat, från feber och förkylning slog de över till kräkningar... Maken ligger helt utslagen, Prins(korv)en har återhämtat sig från sin kräk-attack rätt så bra. Lillan är hämtad från mormor men har just nu bara lite rinnande näsa.
Jag själv är helt nojig och oroar mig hela tiden för att jag också ska bli dålig. När jag var gravid med lillan fick vi kräksjukan och de var rent ut sagt fruktansvärt, vill inte vara med om något sånt igen!!!
Jag och barnen har bäddat ner oss i soffan och tittar på smurfarna, Prins(korv)en ville så gärna visa filmen för lillasyster. Inte mig emot, mysigt att sitta under en filt med mina små solstrålar. Speciellt eftersom jag sörjer en missad tripp till Mamma-land idag, de hade jag behövt!!!

(de var väldigt viktigt att Prins(korv)ens slajm fick vara med på bilden)

Inga kommentarer: