söndag 26 februari 2012

Kaaaarlek

Nu är snart sportlovet slut, imorgon ringer klockan 5.40 igen... Men de är helt okej, om fem veckor är de påsklov!!
Kände när jag var ute sista rundan med Happy hur glad jag är, trots fortsatt oro inför framtiden så är de mycket som är bra. Min älskade mamma kom hem idag efter 2 veckors semester i Vietnam, att höra hennes röst gjorde att oron blev lättare att hantera. Är van att prata med min mamma nästan varje dag, nu har jag inte fått snicksnacka med henne på hela 15 dagar. Usch!
Barnen har varit härliga och inte allt för trotsiga, fått mycket gjort här hemma och njutit av fina vädret. Att lite solsken och icke existerande regn och blåst kan fylla en så med energi är underbart!! Maken får mig att skratta och fortfarande pirrar de i magen när jag tittar på honom. Kaaaarleken är underbar!
Jag har lördag att se framemot, då blir de party i ett för en gångs skull barnlöst Mamma-land. De svarta karatebandet ska på och sen ska vi KungFua oss genom Malmö och stänga Koi!
Nu ska jag försöka sova, imorgon är en ny dag!!

Inga kommentarer: