torsdag 2 februari 2012

Kryss i taket!!

Ja, jag vet de kan vara svårt att förstå men de är faktiskt sant!
Jag har införskaffat träningskort!! Skräll!
(Kan väl säga att de beror mycket på att jag fick friskvårdstillägg från jobb...)
Men för första gången på måååånga år är jag faktiskt motiverad att ta tag i träningen igen. Få lite snygga muskler men framför allt fixa en starkare rygg så jag kan få leva utan massa onödig smärta.


Sen ska jag bara hitta motivationen till att blogga ordentligt igen. Senaste dagarna har ju funderat på att stänga ner bloggen bara för de är så tråkigt utan respons.
(för helt ärligt så suger ni på att lämna kommentarer...)
250-300 läsare om dagen och typ 1 kommentar i veckan. Nu låter jag väl bitter och de är ett av de värsta orden jag vet, men jag bara säger... Om jag skriver en fråga eller ber om råd, har man då ett svar/råd att ge så tar jag ju tacksamt emot de, annars hade jag inte frågat!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till med träningen Sanna :) Du är grym! Kram Jojo

Anette sa...

Jaa, visst är det irriterande när man vet att det är en massa som läser men knappt någon som lämnar något spår efter sig. Men jag ska inte säga något, jag är verkligen sämst på att kommentera andras bloggar. Tror det beror på att jag mest läser bloggar genom mobilen faktiskt!

Lill-damen får också vara med på ett hörn. Lite svårare för barn dock, men det vore ju kul om det dök upp något.

Lycka till med träningen, man mår så mycket bättre när man tränar!

Sophie sa...

Hade varit synd ifall du slutade blogga Sanna. Är också kass på kommentera men då och då händer det :)...Lycka till med träningen, det känns så himla bra när man funnit motivationen. Kram

Anonym sa...

Du ska inte alls sluta bloggga jag vill läsa och läser till och med när du står bredvid iblans ;) på lunchen.... Hej hopp syns om 3 veckor....

Anonym sa...

Okej då vet jag. Tror jag