torsdag 23 februari 2012

Kvällsaktivitet

Efter vi kom hem från Malmö tog sig hela familjen ner till badhuset. Vi tänkte inte riktigt på att de var sportlov, men de var faktiskt inte så farligt som jag trodde. Ungdomarna var spydiga och käftade emot badpersonalen men var väldigt hövliga mot oss. Var jätteförsiktiga när våra barn var i närheten och när Prins(korv)en skulle åka kanan själv och de kom efter, bad jag de vänta åka till han hunnit ur vattnet. Dem åker liksom inte bara, dem tävlar i vem som kan hoppa längst i slutet av kanan. Inga problem med de tuffa killarna och de stod och kollade över kanten och väntade till vi kommit ur bassängen. Kan bero på att några av ungdomarna var från skolan jag jobbar på, eller för att maken såg farlig ut med sina tatueringar...
Mysigt hade vi de iallafall och till barnens stora lycka avslutade vi kvällen på McDonkan. Nu sover resten av familjen och jag sitter i valet och kvalet om jag ska hålla mig vaken och se Big Brother eller gå och lägga mig och få välbehövlig sömn... Blev inringd för att jobba imorgon, borde nog gå och sova.

Inga kommentarer: