fredag 30 mars 2012

Blir bror glad?

Nu hoppas jag min lilla storebror blir glad på mig. 10 par av hans jeans har lappats och lagats på de mest konstiga ställen. Dragkedjor har bytats ut och knapphål har minskat efter mycket slitage. Förstår inte hur en 30-åring kan slita på jeans så som han gör, men så länge de är mode med slitna, håliga och lappade jeans så gör de väl inget...
Så de blev inget matte-pluggande ikväll, eller väsksömnad, utan äntligen är alla hans brallor fixade. Han har lämnat till mig efter hand de har gått sönder så nu har han väl inga byxor kvar i sin garderob. Och eftersom han säger att de inte är någon stress har jag glömt bort dem. De första paret lämnade han nog för över ett år sedan... Oops! Men nu är de alla fixade och kan överlämnas på söndag när jag och brorsan ska ha heldag. Men känner jag han rätt har han väl med sig ett par då som ska lagas... (Men de gör inget, vad gör man inte för sin bror!!)

Inga kommentarer: