söndag 25 mars 2012

Nästa projekt

På lördag är de dags för barnloppis, så nu är de bara på att börja märka upp.
De är i Anderslövs gympasal kl. 10-14 och är väldigt smidig. Alla som säljer märker upp sina saker (kläder, leksaker, inredning osv) med pris och sin kod. Man plockar på sig de man vill köpa och sen betalas allt i en kassa. Så när loppisen är slut hämtar jag mina intjänade kronor. Alltså ingen prutning och inget tjafs. Tror de är 80-90 stycken säljare och massa köpare. Brukar handla ungefär för lika mycket som jag tjänar, vilket gör våra barns klädkonto är på plus/minus noll varje år och har varit så sen Prins(korv)en föddes. (de är lite underkläder och strumpor jag handlar nya...)
Så har du barn, och inget för dig på lördag så ta dig till Anderslöv och fynda.
Nu ska jag märka priser!!

Inga kommentarer: