måndag 23 april 2012

Check på denna dagen!

Har haft en riktig fixar dag idag, många saker att boka av från min oskrivna to-do-list. På väg till jobb skickade jag iväg Tradera-vinst, på jobb firades två kära kollegor och jag gjorde även mitt jobb! :)
På väg från jobb skickade jag iväg beställda haklappar och sen pluggade jag matte. När dotter och maken kom hem stod maten på bordet, blomkålsmos med stekt korv.
Då maken är döende (lite feber...) så fixade jag och lillan fram gräsklipparen och gjorde fint i trädgården. Detta gjorde mina redan kliande ögon ännu värre och jag har nu mer smink på kinderna och händerna än vad jag har på ögonen... Men gräsmattan blev fin iallafall, alltid något!
När jag bråkat med en övertrött liten terrorist och fått henne i säng efter vi torkat alla tårar och kramats länge satte jag mig vid datorn. Där fick jag både ivägskickat anmälningar till höstens utbildningar på olika skolor och skickat några vinnarmail på nya Tradera-auktioner. (jag fattar inte så mycket skit vi har liggande, och att någon vill köpa möget!)
Som vanligt hamnade jag vid symaskinen och knåpade ihop några fler haklappar.
Så check på denna dagen och nu ska jag tvätta bort de lilla som finns kvar av mitt gnuggade smink.
God natt gott folk!

Inga kommentarer: