torsdag 26 april 2012

De blev E...

När barnen stoppades i säng (efter ett galet tjafs med den större av våra två huliganer) så hade jag varken ro till att plugga, sy, sova eller slappa i soffan. Så jag gjorde som vanligt när jag är stressad/irriterad/ledsen/arg, jag sorterade. Denna gången var de först syrummet som fick sig en ordentlig omgång och sen gick jag på och sorterade ut nya kläder till barnen. Har en hel del kläder packade i lådor i förrådet, sånt jag handlat på loppis men som inte passar än. Lite då och då tar vi fram nytt som dem växt i och garderoberna fylls på.
När jag var färdig med de och lugnat mig så ville jag sy, men såklart så saknades de viktiga grejer...

Nä men Gud vad synd att jag måste ta mig till Stoff & Stil i helgen!!!!

Så istället blev de långrunda med Happy och nu sitter jag och väntar på att Rally-Sandra ska sluta jobba och istället ringa mig!!!

Inga kommentarer: