onsdag 30 maj 2012

Ångestmöte

Ikväll har jag och maken varit på första föräldramötet på skolan som Prins(korv)en ska börja på till hösten.
Ångest på den kan jag säga! När blev vår lilla plutt så stor??????
Blev glad när jag såg att en pojke från fotbollen som bor i närheten kommer gå i samma klass. Ingen av pojkarna går på fotbollsträningarna längre men dem hade kul med varandra när dem gick där. Även några bekantas dotter ska gå i samma klass.

Efter jag sörjt denna pisse-dage" genom att titta på Glee och trycka huvudet fullt med godis tog rastlösheten över. Har ju inte direkt någon matte att plugga...
Så jag tog på mig inlinesen (stavas de så?) musik i öronen och selen på Happy, sen tog vi oss en ordentlig runda. Hon springer som en tok och jag erkänner att jag inte hinner med. Hade jag släppt kopplet hade hon legat låååångt före mig!!
Underbart att komma ut med henne, hon är så lyhörd när man åker inlines så de är en ren fröjd!
Nu ska jag försöka sova så jag slipper tänka mer på mitt matte-nederlag idag...

Inga kommentarer: