söndag 13 maj 2012

Baske mej!

Klockan är inte ens 6 på morgon och redan står solen högt. Skuggorna är iof fortfarande långa och nattens kalla luft ligger fortfarande kvar. Men nu e de "baske mej"på rätt väg!

Inga kommentarer: