MammaSySanna
tisdag 15 maj 2012
Dålig på bild...
Två beställda små tunikor/klänningar, som tyvärr inte gör sig så bra på bild...
Men jag hoppas på att få en bild sen på denna lilla donnan som ska få klänningarna.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar