tisdag 15 maj 2012

Dålig på bild...

Två beställda små tunikor/klänningar, som tyvärr inte gör sig så bra på bild...
Men jag hoppas på att få en bild sen på denna lilla donnan som ska få klänningarna.

Inga kommentarer: