MammaSySanna
tisdag 15 maj 2012
Gullungar deluxe
Denna fina bild fick jag skickat av min VABande kollega, hennes pågar iklädda SKABA-tröjor.
(De är Alfonz till vänster, Prins(korv)ens tvilling enligt dem själv...)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar