tisdag 15 maj 2012

Gullungar deluxe

Denna fina bild fick jag skickat av min VABande kollega, hennes pågar iklädda SKABA-tröjor.
(De är Alfonz till vänster, Prins(korv)ens tvilling enligt dem själv...)

Inga kommentarer: