onsdag 23 maj 2012

I made it!!

Jaga klarade matteprovet!!!!!
Nu är de bara nationella nästa vecka och sen är jag klar med matte B, woop woop!!

Firade med att dra på min mina inlines och sätta selen på happy sen tog vi oss en ordentlig runda. Med bra musik i öronen och detta underbara vädret som sällskap så kan jag säga att jag njöt. Happy sprang på som tusan och vi var ute i nästan 40 minuter. Att denna lilla hunden har mycket spring i benen vet jag men jag blir ändå förvånad att hon knappt flåsar när vi kommer hem igen.
Försökte röja lite i syrummet och tänkte sätta mig och sy lite men de är bastu på ovanvåningen...
Måste komma ihåg att dra ner för fönstrena de dagar solen står på som idag!

Nu ska jag trycka ner mig i soffan och njuta av stllheten här hemma när resten av familjen sover.
Själv kommer jag nog inte kunna sova på ett tag efter detta lyckorus matten gav mig.

Inga kommentarer: