söndag 27 maj 2012

Inte som planerat...

Sovit oroligt hela natten, frusit och en huvudvärk som inte riktigt vill ge sig. (jag är inte bakis, 3 cider igår som jag drack den sista innan klockan 18 så de e liksom inte de...)
Tror jag håller på att bli sjuk eller e de bara den här jäkla allergin som kör musten ur mig.

När jag vaknade stod barnen med vars en blombukett, chokladask och ett kuvert med lotter (med vinst!) Blev dessutom serverad en riktig söndagsbrunch.
Körde och hämtade svärmor för att sen köra ut till Albäckskogen. Fikade, spelade boll och klättrade runt i Tarzan banan. Själv satt jag mest på filten i dubbla koftor och försökte hålla modet uppe.
Hem och hoppade i säng och här ligger jag nu. Trött, frusen, nysig, slemmig i halsen, huvudvärk och deppig. Skulle behöva plugga matte men har för mycket tankar som far runt och får mig att fundera på vad som är äkta och vad som är falskt...

1 kommentar:

Anonym sa...

Känn efter med mage och hjärta.... Koppla bort hjärnan och lyssna på dig själv!!! Tror det finns en del svar att finna eller så kan du ringa .... :* Mar