onsdag 23 maj 2012

Min insatts bättre än inget!

Idag var de friluftsdag, inte helt fel med tanke på vädret som råder nu. Men kan säga att jag är glad att jag inte behöver utöva alla grenarna utan vara skrev resultat för min grupp. Dock blev jag tvingad att delta i stafetten mot niorna. Bästa nian fick möta lärarlaget...
Trots att dem precis sprungit en omgång så vann dem över oss, inte jättestort men dem vann. Stolt över min insats som skede ouppvärmd, ej ombyt och med väldigt kort mental förberedelse. Idrottsläraren fick visa mig lite snabbt hur vi skulle växla stafettpinnen, tror aldrig jag sprungit stafett innan! Men jag trillade inte eller tappade pinnen så helkass var jag ju inte!
Mycket sol som känns nu när de börjar bli kväll, men de var väldigt skönt att vara ute en hel dag och se ungarna röra på sig ordentligt och samarbeta mellan årsklasserna.
Nu dags för de nästsista matte-provet, sen är de "bara" Nationellt prov kvar.
Håll tummarna för mig!!!

Inga kommentarer: