Klockan är kvart över 11 och barnen är precis stoppade i säng. Haft en underbart mysig kväll hos grannarna längre ner i gatan. Ätit gott och planerat äventyr tillsammans i sommar. Barnen studsade gatan fram trots att den store somnat på soffan precis när de var dags att gå hem...

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar