fredag 29 juni 2012

Mög röv!!!

Jävla skit mög röv!!!!!!
Fick precis reda på att jag inte kommit in på de andra två utbildningarna jag sökt till. (Redovisninsekonom och lönekonsult)
Eftersom jag lämnat in betygen från Komvux efter sista ansökningsdagen var jag lite orolig att de inte hade registrerats. Läste ju matte B för de behövdes till utbildningen, de var de studievägledaren sa till mig att jag behövde för att komma in. Ringde för att kolla så de verkligen kommit in och räknades med. Jodå, de hade kommit in och mina andra betyg såg bra ut, men jag saknar Företagsekonomi B. Jaha, varför sa inte studievägledaren de då, hade jag vetat de hade jag ju kämpat även med de under denna terminen för att ha en chans till att komma in på utbildningarna.
Ringer till studievägledaren och ifrågasätter varför hon inte informerade mig om detta och får till svar att hon inte trodde jag var så intresserad av just de utbildningarna.
Matten behövde jag bara för dessa två utbildningarna, precis som jag hade behövt Företagsekonomin. Varför informerade hon inte om de när hon tryckte så på matten och gav mig blanketter att fylla i de och allt.
Så någon som har ett jobb till mig i höst, kan ju inte söka på nytt förrän till hösten 2013...
Jävla kärring!!!!

Skit mög röv!!!!!

3 kommentarer:

Helene sa...

Så förbannat orättvist! Idiotsyo!!! Det här behövde du INTE. Mer oro.. Kramar dig och besvärjer syon.

Martina sa...

Så synd du inte kom in. Jag läste redovisningsekonom för 5år sen. Ska läsa lönekonsult nu till hösten, synd du inte kom in. Hade ju varit kul med en klasskamrat man känner. Hoppas det löser sig för dig!

Martina sa...

Aldrig kul när andra är orsaken till att det inte blir som man önskat när man själv har kämpat.