söndag 24 juni 2012

-Ni parkerar som...

Då har även dagen snart gått, förvånansvärt fort!
Började dagen med snabb-besök av barnens kompisar fram till lunch och sen strålade vi ihopa med grannarna. Barnen stannade kvar där för lek medan jag och Ulrika for iväg till Svågertorp. Trängde in oss på Bauhaus för att köpa komplement till planket som påbörjades igår. Mängder med folk och en och annan förbannade danska med roliga utryck om hur folk parkerar.
Efter vi slitit, sågat och burit i regnet körde vi till Stoff & Stil för åter finna livslusten. Där var lika mycket folk, men där var ju mycket finare varor.
(Dessutom rea!!!)

När vi kom hem så utfodras barnen och sen mös vi i soffan med Harry Potter på tvn.
Nu ska jag snart läsa saga för barnen och sen är de rakt i säng för dem. Själv ska jag kämpa med att hålla mig vaken, läääänge. Dags att vända på dygnet för morgondagens nattskift. Ska öppna en Coca Cola, sätta på bra musik och installera mig i syrummet. Har ju massa nya fina tyger nu!

Inga kommentarer: