söndag 24 juni 2012

Upp och hoppa

Klockan är 10 över 10, jag ligger fortfarande i sängen. Läst lite bloggar, svarat på mail och kollat nyheterna. Lyssnar på regnet utanför och njuter av att denna natt är över. Sovit så fruktansvärt oroligt och drömt massa stressande drömmar.
Prins(korv)en vaknade när pappa stack iväg på ett jobb, men eftersom klockan var nästan 9 fick han sätta igång tvn. (försökte lura honom att de var jättetidigt och i hopp om att han skulle krypa ner hos mig och mysa i sängen. Men han sprang raka vägen ut i köket och såg att "den lilla visaren är faktiskt på nian mamma, då är ju klockan nio!!" Min lille påg, bli inte stor så fort!)
De har varit helt tyst från lillans rum, men nu hör jag dörren öppnas...och rakt in till brorsan vid tvn.
Jaja, då är de väl även dags för mig att lätta från sängen och servera lite frukost.
God morgon världen!

Inga kommentarer: