torsdag 26 juli 2012

Ångest!

Får ångest när jag går genom vårt hem, känner all sand under mina fötter och vadar fram genom trädgården mellan leksaker, badkläder och handdukar. Semester är härligt, men stökigt!
Dels är vi alla fyra hemma hela dagarna och dels är alla dörrar och fönster öppna typ dygnet runt. Eftersom vi går ut i trädgården barfota så får vi in massa skit och sen när vi kommer från stranden är där sand i alla kläder, väskor, tidningar och över allt på barnen.
De är för varmt för att städa och dessutom vill vi ju passa på att vara ute så mycket så möjligt.
Men de kryper i hela kroppen, hatar att ha de rörigt!!!!!
Men nu sover ungarna och jag ska passa på att sy. Imorgon ska jag ha heldag med min Sandra, så om jag har tur är kanske huset städat tills jag kommer hem... Haha, där var jag nästan lite rolig!!

Inga kommentarer: