tisdag 31 juli 2012

Förlorat slagsmål

Efter jag slutat jobba körde jag raka vägen till tandläkaren, lagom road.
Hon sa att hon bara tog bort tandsten men jag misstänker att halva tandköttet följde med och även en och annan tandflisa!
Såg ut som jag varit i ett jätteslagsmål och jag var förloraren...
Nu får jag inte äta eller dricka på någon timme, jag som är vrålhungrig och mådde illa av hunger redan på väg till tandläkaren. Valet är att hålla mig vaken någon timme för att sen äta, men jag är ju samtidigt så sablans trött.

Så nu ligger jag här i sängen, med ömmande och blodigt tandkött. Äcklig banan-kräm smetat på tänderna, ögon som går i kors och en mage som skriker efter mat. Kommer bli en skön dag detta, känner inte ni också de!?

1 kommentar:

Helene sa...

Hur har det gått med den isande tanden? Kram