måndag 20 augusti 2012

Ångest-morsa!

La mig och gosade med Prins(korv)en när han skulle sova, resulterade i att jag vaknade nu 22.13... Men är iof bra för de innebär att graderna borde han sjunket något i syrummet! Eftersom jag som jag ska jobba imorgonnatt är de ju lika bra att jag är vaken inatt också! Inatt ska jag sy klart de sista som ska sys på maskin, sen är de ju marknaden på fredag. Maken kom in och frågade om de fanns något han kunde hjälpa till med... -Tja, gå upp och sy klart allt som ska bli färdigt! Han pussade mig och lämnade rummet skrattande. Tack för den liksom!
Funderar på att köra ner till Statiol eller Shell (vilket som nu är öppet) och inhandla proviant för natten. Jag behöver choklad, jag är värd choklad. Inte bara att jag sliter som ett djur med allt som ska fixas, idag har varit en hemsk dag. Egentligen har allt gått som planerat, men de har varit hemskt att min lilla plutt har börjat skolan!!! Buhu på denna ångest-morsa!

Inga kommentarer: