torsdag 30 augusti 2012

Bulldofts-tortyr!!

Har haft fullt upp inatt, men när de var lugnt passade jag på att baka bullar. Lite avskedspresent till de boende eftersom de var min sista natt för nu. Jag hoppas ju på att få hoppa in då och då, men mitt vikariat är slut för denna gången. (har redan satt upp mig för natt-tjänst till nästa sommar!)
Som ni kan se på första bilden har de varit becksvart utanför fönstret, är alltid nojig att någon ska dyka upp i någon ruta. Jag rullar ner för fönstren i tvrummet där jag spenderar mesta tiden av natten, drar med mig allt jobb som går dit. Nu ligger ju stället mitt ute på landet så chansen att någon skulle dyka upp i fönstret är ju minimal, men de är ju de som gör de så läskigt!
Har gått hela natten i bulldoften, vilken plåga när man inte får smaka!!!! Får nog bli bullbak hemma i helgen...

Nu är de buss till Malmö som gäller och min första lektion som börjar klockan 9, jag slutade jobba 07.15...
100 spänn på att jag somnar innan skolan är avslutad för dagen?!

Inga kommentarer: