fredag 31 augusti 2012

Lite övertrött kanske...

Nu har jag snart varit vaken i 31 timmar, dags att sova! Jag är så övertrött så de känns som jag skulle kunna vara vaken hela denna natten också. Har skrattat åt precis allt och inget ikväll sen maken kom hem, innan de ville jag bara gråta över allting, hatade allt och alla! (bara ett internt talesätt, så bli nu inte helt upprörd där ute i stugorna!)
Känt mig rastlös och sprallig, myror i benen till tusen. (har inte haft de sen jag var höggravid med lillan, *ryser*)
Har sysselsatt mig med att tvättat, planerat lillans rum, städat, ommöblerat lillans rum mentalt, duschat och tvättat lite till, men ger jag mig!
Vill bara inte vakna vid 1 och vara klarvaken i flera timmar, så frustrerande!
Jaja, nu svamlar jag bara, god natt!

Inga kommentarer: